Saturday, 12 March 2011

KALAU AKU LELAKI

hye ho u olls!
SELAMAT MALAM!!
korang da makan?
makan ape?
hujan x?
*banyak lak tanye,mcm la korang nk jwb kn?haha!


korang2,
korang yang pompan la,
penah terpikir tak kalo korang seorang LELAKI?
kalo korang penah terpikir la kalo korang ni laki,
ape korang nak buat?

antara perkara yang terlintaas kat aku kalo aku ni seorang LELAKI adalah :

  • nak carik awek cun
  • nak berlagak macho dengan kereta neo R3 (ni je aku mampu kalo ak lelaki)
  • nak join mcm2 kelab kete
  • boleh buat sesuke hati (mak bapak xkesah sgt kot)
  • bole isap sisha,nak rase sedap ke sisha tuh (kalo pompan xelok sgt isap sisha)
  • bole dapat ramai kawan yang giler2 kot 
  • bole lepak sampai ke pagi
  • bole sosial tapi xmelampau
  • banyak bende kemahiran dpt blaja (lelaki banyak dgn kemahiran)
  • senang dpt ramai kawan pompan
  • nak rase macam mana isi hati lelaki
  • bole bukak baju sesuke hati (jgn slh phm eh)
  • untung la ade 9 akal 1 nafsu
  • kompem dikelilingi pompan
  • kompem hati kering xberemosi sangat
  • bole men muzik!!! best giler!!
  • mesti aku caring jage awek aku kalo ak lelaki!!haha 


kau tengok! laki tue kerepot seribu ni pon dapat awek hot lagi seksi!!
untung ar jadi lelaki!

p/s : BERSYUKRLAH DENGAN SETIAP APA YANG DIANUGERAHKAN ALLAH!

14 comments:

wany said...

if i were a boy . . . err tak yah buat keje rumah kot. hehe

ika zulaikha said...

wani : haaa...taw xpe!! tayah susa2 wt kje uma..haha

Liyana Zahim said...

Pehhh!!! Hot setafffff!!! Wakakakakaka..

Cik Nathrah said...

hahaha. tp igt lelaki byk tanggungjawab terhadap family. instead of tanggung dosa sendiri, lelaki jugak bertanggungjawab terhadap dosa isteri, anak, mak, dan adik bradik pompuan. kalau ade 4 kakak? ade 10 anak pompuan. bayangkan? cewahh. ceramah pulak.

btw, syukur jadi pompuan. dapat mekap2. hahaha ;p

ika zulaikha said...

natrah : ye xye kan...tanggungjwb laki lg besar...kite besyukurla yer kte ni da dijadikan pompan..huhu

storyfromme said...

nak jadi lelaki yang masih bujang.takde tanggungjawab.syok!

ika zulaikha said...

storyfromme : taw takpe!!hahaha..
lelaki yg lom kawen la mksud ika..
heheheh...

Mesin Taipku said...

hanya mampu tersenyum bila baca entry nie..

d^_________^b

AzreenAzeman said...

amboi,
bkn maen lg yek..
hehehe..
tp susa jd laki ni sbab byk tanggungjawab kot..

AzreenAzeman said...

amboi ,
bkn maen lg yek ..
tp susa jgak jd laki ni sbab byk tanggungjawab kot .. :)

ika zulaikha said...

mesin taipku : haha..saya hanya mampu berangan jerk...hihi

azreenazman : hahaha...rasenye laki byk tggungjwb time da kawen,tp time mude enjoy...hehehe

najwa's said...

hehe tak bole blah la pic tu. ni mesti laki tu poket tebal. :P

ika zulaikha said...

najwa : kalo nak tw,laki tula pgasas mjalah playboy!! haha...bini ade 4.. yg len tu gundek die kot..haha

cikmemy said...

kalau akulelaki, aku nak ngorat awek banyak2 kot..hahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...