Tuesday, 15 March 2011

DULU GAGAH PERKASA,SEKARANG AWW!

Hye ho u olls.Assalamualaikum.

SELAMAT MALAM.
ini adalah entry pertama untuk hari ini..
jeng..jeng..jeng..

korang paham tak maksud entry aku tuh?
DULU GAGAH PERKASA,SEKARANG AWW!
Kalo xphm buat2 paham.
aku lagi xpaham dengan manusia sorang nih.

Bekas ahli bina badan lelaki, Chrisie Edkins 31, sekarang dah bergelar model bila dia menukar jantina dia.erkkk!! xpaham aku! sejak die bertukar jantina kepada wanita die terus dapat kontrak nyanyian woo!! fuhh! untungla ade orang nak ko lagi..

Chrisie dikatakan dia ni da lama hidup bertahun tahun sebagai seorang wanita sebelum dia dedahkan identiti dia yang sebenar. Edkins kemudian menjalani terapi hormon dan pelbagai rawatan kosmetik termasuk rawatan membesarkan payu dara untuk tampil sebagai seorang wanita yang cantik. Dia mengubah profil diri di Facebook kepada wanita pada tahun 2003.

nak tengok gambar seperti di bawah

tu diaaa...!!cantik ke??

p/s : manusia memang xpernah puas..

4 comments:

HATYCIKNUURUL said...

alamak!,.ptot die nk tukar,.ala-ala jmbu gitu,.hurmm,nk dpt populariti,bese dahh,.

en.fazex said...

wow..cantik nya...KAH KAH KAH

storyfromme said...

ish, memang bermasalah betul orang2 macam ni.

mykhalis said...

serius tak cantik..adeuhhh.. jgnla pompuan pun ramai nak jadi laki..nnt anak khalis nak kawen ngan sape..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...