Friday 15 April 2011

ISI HATI SIAPA TAHU?


  • aku merajuk bukan bermakna aku mengada2 tetapi kerana inginkan sedikit perhatian diberikan.
  • aku marah bukan bermakna aku benci tetapi aku sayang dan tegur ape yg salah.
  • aku cemburu bukan bermakna aku suke2 nak cemburu tetapi kerana aku sayang dan xnak kehilangan kau.
  • aku banyak tanya bukan bermakna aku mengongkong tetapi kerana mengambil berat.
  • aku terasa bukan bermakna terlalu emosional tetapi kerana sudah naluri perempuan itu cepat sensitif.
  • aku sedih/menangis bukan bermakna aku lemah tetapi aku fikir apa yang telah kau buat kat aku.
  • aku lemah bukan bermakna aku tidak kuat tetapi aku perlukan sokongan dan dorongan untuk menjadi lebih kuat.
  • aku senyap bukan bermakna aku xambik kesah tetapi aku nak kau merindui aku.
TOLONG LAH APPRECIATE DIRI INI SELAGI AKU MASIH HIDUP.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...